Корисні посилання

КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

СОЛОМ’ЯНСЬКА РАЙОННА В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА

Вход на сайт

Історія

 

Спеціальна загальноосвітня школа „Надія” заснована 2 жовтня 1992 року. Школа „Надія” створена для дітей з важкими соматичними та психофізичними вадами. У школі навчаються діти з комплексними патологіями. Засновниками школи „Надія” є Залізничний районний відділ освіти (нині – Солом'янський у м. Києві районний відділ освіти), приватний благодійний фонд „За гідність людини”, Поляков Георгій Юрійович - спеціаліст „Вищої категорії”, нагороджений в 1999 році Почесною грамотою Кабінету Міністрів України за значний внесок у розроблення індивідуальних соціально-реабілітаційних програм для дітей-інвалідів, створення матеріальних та духовних цінностей. Головна мета школи „Надія" - є реалізація права громадян з вадами фізичного та розумового розвитку на освіту, формування та розвиток соціально зрілої, творчої особистості школярів, забезпечення соціально-психологічної реабілітації та трудової адаптації учня, виховання у нього загальнолюдських цінностей, громадської позиції, підготовка їх для подальшого громадського життя.

Головними завданнями школи „Надія ”є:

  • здійснення учбового процесу з урахуванням психофізичних можливостей учнів;
  • орієнтація на ранню професіоналізацію;
  • підготовка учнів до навчання в інших учбових закладах;
  • соціально – педагогічна реабілітація;
  • забезпечення умов для оволодіння учнями системи знань про природу, людину, суспільство;
  • формування громадської позиції, власної гідності, готовність до трудової діяльності, відповідальності за свої дії, за долю суспільства, людства.

Для кожного учня школи складається індивідуальна програма на основі:

  • психофізичних особливостей дитини;
  •  відповідно до експериментального навчального плану;
  •  відповідно до програми, встановленої Київської ПМПК при головному управлінні освіти і науки м.Києва.

istor img1

Навчання в школі проводиться за 3-ма програмами:

  • загальноосвітньою (25% учнів);
  • для дітей із затримкою психічного розвитку (15% учнів );
  • допоміжною (60%учнів ).

На основі встановлених Кабінетом Міністрів України нормативів фінансування для здобуття спеціальної загальної середньої освіти у школі "Надія" встановлюється така мережа підрозділів, класів, факультетів, підрозділів та спецкурсів:

  • підрозділ індивідуального навчання (гувернерське відділення);
  • підрозділ навчально-виховної роботи малими групами (наповнюваність до 6 учнів у малій групі) (стаціонарне відділення).

Школа "Надія" є триступеневою:

І ступінь - початкова школа, що забезпечує початковий рівень загальної середньої освіти;

ІІ ступінь - основна школа, що забезпечує базову загальну середню освіту;

ІІІ ступінь - старша школа, що забезпечує повну загальну середню освіту.

На навчання учнів з порушеннями опорно-рухового апарату, вадами слуху, зору, мови, затримкою психічного розвитку у школі „Надія” відводяться два додаткові навчальні роки. Цей час розподіляється на І і ІІ ступенях навчання. На базі школи досвідченими фахівцями проводяться такі заняття:

  • логопедія ;
  • ЛФК;
  • образотворче мистецтво;
  • художня праця.

Дітям, педагогам, батькам надається психологічна допомога. Психологи школи працюють у таких напрямках:

  • консультування, діагностика, корекція;
  • участь у роботі шкільної психолого-педагогічної комісії.

Педагоги школи „Надія” працюють творчо. Індивідуальний підхід з урахуванням психофізичних особливостей кожної дитини дозволяє під час навчання розвивати особистість учня, його творчі здібності, збагачувати його інтереси, в яких відбивається їх власне світобачення.